Problemi s narudžbom?

Zašto nisam dobio potvrdu narudžbe putem e-maila?

Možda je potvrda narudžbe došla u Vašu »spam« poštu?

Ako niste primili potvrdu putem e-maila odmah nakon izvršene narudžbe, postoji mogućnost da ste napisali pogrešnu e-mail adresu ili niste pravilno dovršili narudžbu.

U tom slučaju kontaktirajte našu službu za pomoć korisnicima. Rado ćemo Vam pomoći!

Kako mogu stornirati ili promijeniti narudžbu?

Kako mogu primijeniti narudžbu?

Kontaktirajte našu službu za pomoć korisnicima! Ako Vaša narudžba još nije upakirana, možete ju mijenjati ili stornirati.

Mi se trudimo ispuniti Vaše želje. Međutim imajte na umu da je Vaš paket možda već upakiran i poslan. U tom slučaju promjene, nažalost, nisu moguće.

Ako narudžba još nije upakirana ili poslana, tada se ona blokira tako dugo dok nas ne obavijestite o svojim promjenama.

Imajte na uma da kod narudžbi gdje su stornirani samo pojedini proizvodi, može doći do troškova dostave, ako se radi o gratis proizvodima.

Ako je Vaš paket već u procesu otpreme, tada ga morate vratiti ako želite promjene ili storniranje paketa.

Da bi se promjene u Vašoj narudžbi mogle brzo realizirati, molimo Vas da u svojem prvom e-mailu navedete što je potrebno promijeniti, stornirati ili dodati.

Ako se radi o storniranju, a Vi ste već uplatili, obavijestite nas želite li da Vam se iznos vrati u obliku kupona, ili želite povrat novca. (Kod plaćanja kreditnom karticom, Paypal-om i direktnim plaćanje povrat se vrši direktno bez troškova za Vas. Ako ste platili unaprijed onda Vas molimo da nam navedete svoj IBAN i BIC.) Ako želite dodati nešto u svoj paket, tada nam navedite kojom metodom želite platiti dodane proizvode.

Dodate li nešto za svoj paket, molimo navesti koji način plaćanja koji želite koristiti za dodatne troškove

Kako mogu naknadno promijeniti adresu dostave?

Za naknadnu promjenu adrese dostave kontaktirajte našu službu za pomoć korisnicima. Ako je Vaš paket već poslan, tada ćemo o promjeni obavijestiti prijevoznika. Ali ne možemo sa stopostotnom sigurnošću tvrditi da će paket uisinu stići na promijenjenu adresu.

Gdje je moj paket?

Pod »Moje narudžbe« možete pronaći pregled svojih posljednjih narudžbi. Možete pratiti njihov status i opozvati pojedine detalje svake narudžbe.

U trenutku kada Vaš paket napusti naše skladište dobit ćete potvrdu otpreme putem e-maila. Također ćete dobiti Tracking-Code, kod za praćenje svojeg paketa.

Prilikom isporuke niste bili kod kuće?

U ovom slučaju postoje razne mogućnosti: ili Vam ponovno pokušamo isporučiti paket, ili dobivate obavijest da je Vaš paket ostavljen u najbližem poštanskom uredu. U ovom slučaju razmislite o praćenje isporuke pomoću koje ćete jako brzo otkriti lokaciju paketa.

Koristite mogućnost isporuke na različite adrese. Na taj način možete urediti isporuku paketa npr. na radnom mjestu.

 Pokušaj isporuke austrijske pošte

U Austriji je uobičajeno da se kod privatnih kupaca izvrši jedan pokušaj dostave. Drugi pokušaj dostave ovisi o procjeni dostavljača.

Preporučamo da si na mobitelu skinete aplikaciju Post-APP kako bi mogli ući u proces dostave.

S tom aplikacijom možete najbolje promijeniti put ili mjesto dostave.

Pokušaj isporuke UPS-a

U slučaju da pošiljka nije mogla biti dostavljena primatelju ili zamjenskom primatelju, primatelj će dobiti obavijest s kojom će unutar pet radnih dana uz predočenje osobne iskaznice moći podići paket na navedenom UPS Access Point mjestu ili s kojom će moći zatražiti ponovni pokušaj dostave.

Ukoliko se paket ne podigne unutar navedenog roka ili se ne preuzme prilikom ponovljenog pokušaja dostave, bit će označen kao nedostavljeni i bit će poslan pošiljatelju.

Mali savjet: zatražite da se paket dostavi u neku od stanica za skladištenje paketa. Tako ćete ga moći podići u bilo koje doba koje Vama odgovara.

Paket je oštećen. Što sad?

Ako ste primili oštećeni paket, budite oprezni kada potpisujete prijem pošiljke. To znači, da je možda i sadržaj paketa oštećen. Ako u vašoj zemlji ne postoji mogućnost »potpisa prihvaćanja s rezervom«, onda nemojte preuzeti paket.

Ako tek kasnije primijetite oštećenje paketa, molimo Vas da provjerite da li je i sadržaj paketa oštećen. Ukoliko je i sadržaj oštećen kontaktirajte našu službu za pomoć korisnicima.
Ne smijete baciti ni ambalažu niti sadržaj paketa, jer su nam važni za zahtjev za naknadu štete.

Važno: U slučaju da primite oštećeni paket ili robu trebamo obavezno fotografiju paketa ili oštećene robe radi obavljanja procesa naknade štete. Molimo da tu fotografiju pošaljete putem e-maila zajedno s Vašim kontaktnim podacima. Molimo ne bacajte ambalažu i sadržaj jer ćemo ih trebati prilikom zahtjeva za naknadu štete.

Molimo da imate na umu da mi ne preuzimamo odgovornost za oštećenje koje je nastalo tijekom transportnih usluga neke druge dostavne službe.

Paket je nestao. Što sad?

Paket Vam nakon nekoliko dana nije isporučen, niste dobili nikakvu obavijest i nije ostavljen kod Vaših susjeda? U tom slučaju obratite se našoj službi za pomoć korisnicima. Provjerit ćemo gdje se nalazi Vaš paket te po potrebi pokrenuti istražni zahtjev.

Paket ne sadrži sve što je naručeno?

Postoji mogućnost da se u takvom slučaju radi o djelomičnoj isporuci (isporuka u više navrata). To je tada navedeno i u računu.

Ako se u Vašem slučaju ne radi o djelomičnoj isporuci, tada se ispričavamo na grešci koja se potkrala.

Molimo Vas da nas kontaktirate.

https://www.3djake.hr/info/kontakt

Dobili ste pogrešni proizvod?

Dobili ste pogrešni proizvod?

Vrlo nam je žao i ispričavamo se zbog pogreške!

Molimo Vas da kontaktirate našu Službu za pomoć korisnicim.