Kako funkcionira povrat proizvoda u državi Hrvatska?
Prilikom povrata proizvoda iz države Hrvatska troškove povrata pošiljke nosite sami.
Paket pošaljite na sljedeću adresu:
niceshops GmbH
Saaz 99
8341 - Paldau
AT
Molimo da uz paket priložite Obrazac za povrat ili jednostavnu obavijest s svojim podacima (ime, adresa, broj narudžbe) te razlogom povrata robe.
Kad nam vraćate svoje proizvode, molimo da obratite pažnju na sljedeće:
- Uzmite dokaz o poštarini i čuvajte ga dok ne primite povrat novca ili zamjenu.
- Vraćeni proizvodi bit će obrađeni u roku od 5 radnih dana (bez subote) nakon njihovog primitka.
- Robu morate pažljivo zapakirati kako se proizvodi ne bi oštetili u transportu.
- Kad vraćate elektroničke uređaje, morate ih poslati u originalnom pakiranju kako bi se izbjegla oštećenja prilikom transporta.
- U slučaju robe koja nam se mora vratiti putem špedicije, neće biti preuzeti troškovi povrata.
Koji proizvodi se mogu vratiti?
Zaprimljene proizvode možete bez objašnjenja vratiti u roku od 14 dana. Nadalje, tom roku od 14 dana dodajemo mogućnost povrata robe u narednih 16 dana. Dakle, imate ukupno 30 dana da vratite proizvode.
Možete vratiti sve neotvorene proizvode, koje još niste koristili i koji su u originalnoj ambalaži. Molimo Vas da dobro upakirate proizvod, tako da se ne ošteti prilikom slanja.
Molimo da uz paket priložite Obrazac za povrat: https://www.3djake.hr/kunden/withdrawalform sa svojim podacima (ime, adresa, broj narudžbe) te razlogom povrata.
Za detaljnije informacije o Povratu proizvoda / Opozivu, pogledajte ovdje.
Kako mogu dobiti povrat novca?
Čim, u roku od trideset dana od otpreme proizvoda, zaprimimo Vaš paket, izvršit ćemo povrat novca ili ukoliko želite, izdavanje kupona za kupnju.
Ovisno o načinu na koji ste Vi izvršili plaćanje dobit ćete:
- kod plaćanja unaprijed, uplatu na Vaš bankovni račun. Molimo Vas da nam navedete svoje bankovne podatke (IBAN i SWIFT (BIC)) kako bismo mogli izvršiti uplatu.
- kod plaćanja PayPal-om, uplatu na vaš Paypal račun.
- kod plaćanja putem Sofort Banking-a, uplatu na vaš bankovni račun. Molimo Vas da nam navedete svoje bankovne podatke (IBAN i SWIFT (BIC)) kako bismo mogli izvršiti uplatu.
- kod plaćanja kreditnom karticom, uplatu na vašu kreditnu karticu.
- kod plaćanja putem Klarna, uplatu direktno od Klarne na Vaš Klarna račun.
- kod plaćanja pouzećem, molimo Vas da nam za plaćene proizvode, koje ste nam vratili, proslijedite podatke Vašeg bankovnog računa (IBAN i SWIFT (BIC)) kako bismo mogli izvršiti uplatu.
Povrat novca bit će u roku od nekoliko dana. Ako imate bilo kakvih pitanja, možete nas u bilo koje doba kontaktirati!
Ukoliko želite, možete iznos primiti i u obliku vaučera kojeg možete iskoristiti prilikom sljedeće kupnje.
E-Mail: hrvatska@3djake.com